.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضویت ۶۵‬شركت علمي، تحقيقي در پاركهاي فناوري گيلان
رئيس پارك فناوري گيلان گفت: هم اكنون ‪ ۶۵‬شركت، موسسه و هسته تحقيقاتي در پاركهاي فناوري اين استان مستقر و مشغول فعاليت علمي هستند. "حميد متقي‌طلب" در گفت و گو ايرنا افزود: علاوه بر پارك فناوري شهر رشت، سه مركز رشد فناوري در شهرستانهاي بندرانزلي، صومعه‌سرا و آستانه

رئيس پارك فناوري گيلان گفت: هم اكنون ‪ ۶۵‬شركت، موسسه و هسته تحقيقاتي در پاركهاي فناوري اين استان مستقر و مشغول فعاليت علمي هستند.
"حميد متقي‌طلب" در گفت و گو ايرنا افزود: علاوه بر پارك فناوري شهر رشت، سه مركز رشد فناوري در شهرستانهاي بندرانزلي، صومعه‌سرا و آستانه اشرفيه ايجاد و به ارائه خدمات فناوري اطلاعات مشغول هستند.
وي هدف از ايجاد اين مراكز را يافتن استعدادها در زمينه فناوري اطلاعات و سامان دادن و كمك به عملي شدن ايده‌هاي نوين در مباحث فناوري عنوان كرد.
متقي‌طلب تصريح كرد: اين شركتها در زمينه‌هاي فناوري اطلاعات،
بيوتكنولوژي، مواد، مكانيك و برخي شاخه‌هاي خدمات مشغول فعاليت هستند.
به گفته اين مسوول، بيشترين قراردادهاي مربوط به فناوري اطلاعات در استان گيلان با شركتهاي موجود در پارك و مراكز فناوري اطلاعات منعقد شده است.
رئيس پارك فناوري گيلان خاطرنشان كرد: محصولاتي كه اين شركتها تا كنون توليد كرده‌اند بسيار قابل توجه بوده‌است به نحوي كه برخي محصولات توليدي آنها سالها در انحصار شركتهاي خارجي بود.
وي افزود: بر اساس مصوبه هيات امناي پاركهاي فناوري كه رياست آن را وزير علوم عهده‌دار است به‌ازاي هر شركتي كه در مراكز فناوري پذيرفته شود، ‪ ۳۵۰‬ميليون ريال تسهيلات بانكي با سود كم و فضاي مناسب براي ايجاد كارگاه و آزمايشگاه در اختيار اين شركتها گذاشته مي‌شود.
متقي‌طلب گفت: حدود ‪ ۵۰‬شركت از شركتهاي فعال در مراكز رشد فناوري در استان گيلان، اين اعتبارات تخصيصي را اخذ كرده‌اند.
وي با اشاره فعاليت مركز رشد فناوري در شهر بندر انزلي افزود: با توجه به ظرفيت موجود در اين مركز اولين آزمايشگاه امنيت شبكه در مركز رشد فناوري اين شهر ايجاد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.